Masz do nas pytania?
797 993 972
zlobek@milicz.pl
Publiczny żłobek w MiliczuPubliczny żłobek w Miliczu
  • O nas
  • Dla rodziców
  • Rekrutacja 2023/2024
  • Projekt
  • Kontakt
  • RODO
  • BIP
  • Deklaracja dostępności
  • O nas
  • Dla rodziców
  • Rekrutacja 2023/2024
  • Projekt
  • Kontakt
  • RODO
  • BIP
  • Deklaracja dostępności

Aktualności

  • Strona główna
  • Blog
  • Aktualności
  • Rekrutacja uzupełniająca dla osób aktywnych zawodowo

Rekrutacja uzupełniająca dla osób aktywnych zawodowo

  • Wysłane przez m.jez
  • Kategorie Aktualności, 😊
  • Data 2 grudnia 2019
  • Komentarze 0 komentarz

Rekrutacja – TURA II

Rekrutacja uzupełniająca do projektu pt. „Publiczny żłobek w Miliczu” realizowanego przez Gminę Milicz ponownie otwarta. Rekrutacja osób aktywnych zawodowo!

Informujemy, iż rekrutacja do projektu zakładającego aktywizację zawodową osób zamieszkujących na terenie gminy Milicz, które opiekują się dziećmi do lat 3 i chcą powrócić na rynek pracy, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, rozpocznie się w dniu 09.12.2019 i potrwa do dnia 31.12.2019 do godz. 15.30. Szczegóły poniżej.

Ogłoszona rekrutacja skierowana jest do osób powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim.

Ogłoszona rekrutacja skierowana jest wyłącznie do osób, które spełniają łącznie poniższe kryteria:

1) Rodzic/opiekun prawny (kobiety i mężczyźni) sprawujący opiekę nad dzieckiem w wieku od 20 tygodnia  do 3 roku życia,

2) Osoba zamieszkuje na terenie gminy Milicz,

3) Osoba powracająca na rynek pracy po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim  – w momencie składania formularza rekrutacyjnego oraz podpisywania umowy udziału w projekcie (grudzień 2019 / styczeń 2020),

4) Osoba wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu

Dodatkowe kryteria (nieobowiązkowe, mające wpływ na wyniki rekrutacji):

L.p.KryteriaWartość PunktowaWymagane dokumenty
1.Posiadanie orzeczenia dziecka o niepełnosprawności3Orzeczenie dziecka o niepełnosprawności (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu)
2.Posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności rodzica/opiekuna prawnego o niepełnosprawności.3Orzeczenie rodzica/opiekuna prawnego o niepełnosprawności(kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu)
3.Liczba dzieci w jednym gospodarstwie domowym.1 dziecko – 0 pkt., 2   dzieci – 1 pkt., 3 i więcej dzieci – 2 pkt Dziecko to osoba w gospodarstwie domowym 1-2Oświadczenie rodziców/opiekunów.
4.Samotne wychowywanie dziecka2Oświadczenie rodziców/opiekunów potwierdzone dokumentem do wglądu (np. prawomocny wyrok sądu orzekający rozwód lub separację lub inne)
5.Zamieszkiwanie na obszarze wiejskim   (Do terenów wiejskich na terenie gminy Milicz zaliczamy wszystkie miejscowości poza miastem Milicz) 2Dokument potwierdzający zamieszkanie(kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu)
6.Przebywanie poza rynkiem pracy mniej niż 3 miesiące1Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim, wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej
7.Przebywanie poza rynkiem pracy przez okres 3-12 miesięcy3Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim, wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej. Okres liczony do momentu złożenia formularza rekrutacyjnego
8.Przebywanie poza rynkiem pracy przez okres dłuższy niż 12 miesięcy   (kryterium dot. wyłącznie osób bezrobotnych lub biernych zawodowo) 6Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej

Szczegółowe zasady rekrutacji zamieszczone zostały w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie. Z miejsc żłobkowych finansowanych w ramach projektu może skorzystać tylko dziecko rodzica/opiekuna prawnego, który deklaruje chęć powrotu na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowywaniem dziecka/dzieci do lat 3.

Dokumenty rekrutacyjne – podpisany formularz rekrutacyjny wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „REKRUTACJA ŻŁOBEK” w dniach 09.12.2019  – 31.12.2019 do godz. 15.30 w jednej z następujących form:

  1. Bezpośrednio / pocztą / kurierem na adres:

Urząd Miejski w Miliczu ul. Trzebnicka 2 w Miliczu

pok. nr 15: Punkt obsługi mieszkańca

w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 7:30 – 15:30, środa 7:30-18:002.

2. mailem:

przesłane na adres zlobek@milicz.pl do dn. 31.12.2019 r. do godz. 15:30

Dokumenty muszą być poprawnie wypełnione, podpisane, zeskanowane i spakowane w jednym pliku, w tytule maila:  Rekrutacja żłobek

Kandydaci składają następujące dokumenty:

  1. Wypełniony Formularz rekrutacyjny do projektu (Załącznik nr 1 do Regulaminu),
  2. Podpisane i uzupełnione Oświadczenie Kandydata, dotyczące spełniania kryteriów formalnych  w projekcie (Załącznik nr 2 do Regulaminu),
  3. Podpisany Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie (należy wydrukować Regulamin, zapoznać się z nim i podpisany załączyć do dokumentacji),
  4. Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie macierzyńskim/rodzicielskim z określeniem daty trwania urlopu,
  5. Orzeczenie o niepełnosprawności dziecka / rodzica / opiekuna prawnego – jeśli dotyczy,
  6. Prawomocny wyrok sądu orzekającego rozwód lub separację, akt zgonu rodzica,
  7. Dowód tożsamości lub inny dokument potwierdzający miejsce zamieszkania,
  8. inne załączniki niewymienione, pozwalające wskazać spełnianie kryterium.

Informujemy, że przyjmowane i rozpatrywane będą jedynie kompletne, prawidłowo uzupełnione  i podpisane dokumenty rekrutacyjne. W procesie rekrutacji nie ma znaczenia kolejność zgłoszeń. Komisja rekrutacyjna przydziela dodatkowe punkty zgodnie ze złożonymi dokumentami przez osoby spełniające kryteria formalne projektu.

Informujemy, iż na tym etapie nie prowadzimy rekrutacji dla osób spoza projektu, które nie spełniają kryteriów formalnych.

Wyniki naboru zostaną podane w ciągu 30 dni od dat zamknięcia rekrutacji na stronie www.milicz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Milicz.

Szczegółowych informacji można zasięgnąć:

  1. Bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Miliczu w punkcie obsługi mieszkańca w godz. 10.00 – 15.00 w dniach 09.12.2019 – 31.12.2019
  2. Telefonicznie pod numerem 797 993 972 w godz. 10.00 – 15.00
  3. Mailowo na adres: zlobek@milicz.pl

Zarządzenie Regulamin Rekrutacji: zarządzenie i załączniki

Regulamin Rekrutacji: Żłobek regulamin rekrutacji PDF

Załącznik 1 Formularz rekrutacyjny: https://zlobek.milicz.pl/wp-content/uploads/2019/12/Załącznik-nr-1-Formularz-rekrutacyjny-1.docx

Załącznik 2 Oświadczenia: Załącznik nr 2 Oświadczenia

  • Udostępnij:
m.jez

Poprzedni post

Jak wygląda nasz dzień w Stumilowym Lesie ?
2 grudnia 2019

Następny wpis

Wydłużony termin rekrutacji uzupełniającej do projektu pt. „Publiczny żłobek w Miliczu”. Zgłoszenia do 10.01.2020 !
30 grudnia 2019

Może Ci się spodobać

9 stycznia, 2023
inbound7700937892775739781Pobierz
rekrutacja 2023/2024
9 stycznia, 2023
Regulamin rekrutacji do Żłobka Publicznego w MiliczuPobierz inbound5762204921908128085Pobierz inbound2529126707943306474Pobierz inbound2377925403520730080Pobierz inbound8687325960588527486Pobierz inbound5322968779508341929Pobierz
inbound638267796264058692
UWAGA!
4 maja, 2022

Zostaw odpowiedź Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

logo-żłobek

797 993 972

zlobek@milicz.pl

© Publiczny Żłobek w Miliczu

  • Privacy
  • Terms
  • Sitemap
  • Purchase