Ogłoszenie w sprawie rekrutacji uzupełniającej do projektu pn. “Publiczny żłobek w Miliczu”. Termin rozpoczęcia udziału w projekcie: 1 września 2021 roku.
09.02.2021r UWAGA AKTUALIZACJA OGŁOSZENIA O NABORZE!!!!!! -PROSZĘ O POBIERANIE DOKUMENTÓW Z TEGO OGŁOSZENIA.
Osoby ,które złożyły już Formularz proszone są o dostarczenie zaktualizowanych dokumentów-z dopiskiem „REKRUTACJA ŻŁOBEK”-AKTUALIZACJA
W związku z otrzymanym w dniu dzisiejszym pismem z Instytucji Pośredniczącej z interpretacją dotyczącą potwierdzania statusu uczestnika na rynku pracy informujemy o koniecznej zmianie w dokumentacji dotyczącej naboru.
Zmiana dotyczy dokumentów potwierdzających statusu na rynku pracy.
PO ZMIANIE:
- Złożenie w okresie rekrutacji kompletu dokumentów, na
które składają się:
- Formularz rekrutacyjny złożony na właściwym, kompletnym druku (zgodnie z załączonym do Regulaminu wzorem Formularza Rekrutacji), prawidłowo wypełniony, podpisany przez Kandydata, załączniki podpisane przez osoby do tego upoważnione – kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem do wglądu oryginał przy składaniu dokumentów lub uzupełnień.
- Załączniki potwierdzające status na rynku pracy, tj. zaświadczenia/oświadczenia uzyskane od uczestników projektu, w tym:
*w przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy tym dokumentem może być zaświadczenie z urzędu pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania.
- oświadczenie uczestnika projektu o powrocie do pracy,
- oświadczenia zawarte w załączniku nr 2 do Regulaminu.
Wzór przykładowego zaświadczenia z ZUS oraz wzór druku (przykładowo wypełnionego) o wydanie zaświadczenia przez ZUS znajduje się poniżej ogłoszenia.
Link do ZUS – druk US 7 : https://www.zus.pl/wzory-formularzy/pracujacy/wnioski-ubezpieczonego/-/publisher/details/1/wniosek-us-7/US_7
Informujemy, że po dokonaniu oceny i zatwierdzeniu list osób zakwalifikowanych do projektu- w momencie podpisania umowy ( lipiec/sierpień 2021) należy ponownie potwierdzić status na rynku pracy i tym samym złożyć wymagane dokumenty.
PONIŻEJ OGŁOSZENIE W OBOWIĄZUJĄCEJ FORMIE (ZMIANY ZAZNACZONO KOLOREM CZERWONYM):
Ogłoszenie w sprawie rekrutacji uzupełniającej do projektu pn. “Publiczny żłobek w Miliczu”
Rekrutacja do projektu ponownie otwarta!
UWAGA! W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ DOKUMENTACJI REKRUTACYJNEJ A TAKŻE REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE PROSZĘ NIE POBIERAĆ DOKUMENTACJI Z POPRZEDNICH NABORÓW!
Rekrutacja dla osób aktywnych zawodowo oraz nieaktywnych zawodowo. * Gmina Milicz na mocy regulaminu rekrutacji, aby osiągnąć wskaźniki ilościowe projektu, zastrzega sobie prawo wprowadzenia limitu uczestników ze względu na status na rynku pracy (limity ustalone zostały w Regulaminie).
Z uwagi na to, że żłobek posiada ograniczoną liczbę wolnych miejsc w grupach wiekowych, do projektu zostaną zakwalifikowane osoby z największą liczbą punktów w dostępnej grupie wiekowej na dzień sporządzenia protokołu Komisji Oceny formularzy!
Dla każdej grupy wiekowej zostanie sporządzona odrębna lista osób zakwalifikowanych do projektu.
Ogłoszenie w sprawie rekrutacji uzupełniającej do projektu pt. „Publiczny żłobek w Miliczu” realizowanego przez Gminę Milicz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Informujemy, iż rekrutacja uzupełniająca do projektu zakładającego aktywizację zawodową osób zamieszkujących na terenie gminy Milicz, które opiekują się dziećmi do lat 3 i chcą powrócić na rynek pracy, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 rozpocznie się w dniu 01.02.2021 i potrwa do dnia 31.03.2021 do godziny zamknięcia urzędu (godziny pracy Urzędu mogą ulegać zmianie w związku z pandemią Covid-19 wówczas należy śledzić czas pracy urzędu! )
W projekcie mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które spełniają łącznie poniższe kryteria:
1) Rodzic/opiekun prawny (kobiety i mężczyźni) sprawujący opiekę nad dzieckiem w wieku od 20 tygodnia do 3 roku życia,
2) Osoba zamieszkuje na terenie gminy Milicz,
3) Osoba powracająca na rynek pracy po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim lub osoba niezatrudniona (bezrobotna lub bierna zawodowo, w tym przybywająca na urlopie wychowawczym) – w momencie składania formularza rekrutacyjnego oraz podpisywania umowy udziału w projekcie (kwiecień/maj 2021)
4) Osoba wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu
Dodatkowe kryteria (nieobowiązkowe, mające wpływ na wyniki rekrutacji):
L.p. | Kryteria | Wartość Punktowa | Wymagane dokumenty |
1. | Posiadanie orzeczenia dziecka o niepełnosprawności | 3 | Orzeczenie dziecka o niepełnosprawności (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu) |
2. | Posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności rodzica/opiekuna prawnego o niepełnosprawności. | 3 | Orzeczenie rodzica/opiekuna prawnego o niepełnosprawności (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu) |
3. | Liczba dzieci w jednym gospodarstwie domowym. 1 dziecko – 0 pkt., 2 dzieci – 1 pkt., 3 i więcej dzieci – 2 pkt Dziecko to osoba w gospodarstwie domowym | 1-2 | Oświadczenie rodziców/opiekunów. |
4. | Samotne wychowywanie dziecka | 2 | Oświadczenie rodziców/opiekunów potwierdzone dokumentem do wglądu (np. prawomocny wyrok sądu orzekający rozwód lub separację lub inne) |
5. | Zamieszkiwanie na obszarze wiejskim (Do terenów wiejskich na terenie gminy Milicz zaliczamy wszystkie miejscowości poza miastem Milicz) | 2 | Dokument potwierdzający zamieszkanie (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem i oryginał do wglądu) |
6. | Przebywanie poza rynkiem pracy mniej niż 3 miesiące | 1 | Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim, wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej |
7. | Przebywanie poza rynkiem pracy przez okres 3-12 miesięcy | 3 | Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim, wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej Okres liczony do momentu złożenia formularza rekrutacyjnego |
8. | Przebywanie poza rynkiem pracy przez okres dłuższy niż 12 miesięcy | 6 | Zaświadczenie z zakładu pracy o przebywaniu na urlopie wychowawczym / zaświadczenie z PUP o statusie osoby bezrobotnej |
Szczegółowe zasady rekrutacji zamieszczone zostały w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie. Z miejsc żłobkowych finansowanych w ramach projektu może skorzystać tylko dziecko rodzica/opiekuna prawnego, który deklaruje chęć powrotu na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowywaniem dziecka/dzieci do lat 3.
Dokumenty rekrutacyjne – podpisany formularz rekrutacyjny wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „REKRUTACJA ŻŁOBEK” w dniach 01.02.2021 – 31.03.2021 w godzinach pracy urzędu, w jednej z następujących form:
1. Bezpośrednio / pocztą / kurierem:
Na adres:
Urząd Miejski w Miliczu ul. Trzebnicka 2 w Miliczu
pok. nr 15: Punkt obsługi mieszkańca
w godzinach pracy Urzędu
2. Mailem:
przesłane na adres zlobek@milicz.pl do dn. 31.03.2021 r. do godz. 15:30
Dokumenty muszą być poprawnie wypełnione, podpisane, zeskanowane i spakowane w jednym pliku, w tytule maila: Rekrutacja żłobek
Kandydaci składają następujące dokumenty:
- Wypełniony Formularz rekrutacyjny do projektu (Załącznik nr 1 do Regulaminu);
- Podpisane i uzupełnione Oświadczenie Kandydata, dotyczące spełniania kryteriów formalnych w projekcie (Załącznik nr 2 do Regulaminu);
- Podpisany Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie (należy wydrukować Regulamin, zapoznać się z nim i podpisany załączyć do dokumentacji);
- Dokumenty potwierdzające status na rynku pracy:
- w przypadku osób przebywających na urlopach macierzyńskich/rodzicielskich : zaświadczenia od pracodawcy dot. przebywania na urlopie macierzyńskim/ rodzicielskim
- w przypadku osób bezrobotnych i biernych zawodowo ( w tym przebywających na urlopach wychowawczych) zaświadczenia z ZUS* potwierdzającego status na rynku pracy w dniu jego wydania. (wg. wzoru będącego załącznikiem do regulaminu)
*w przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy tym dokumentem może być zaświadczenie z urzędu pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania.
- oświadczenie uczestnika projektu o powrocie do pracy,
- oświadczenia zawarte w załączniku nr 2 do Regulaminu.
Wzór przykładowego zaświadczenia z ZUS oraz wzór druku (przykładowo wypełnionego) o wydanie zaświadczenia przez ZUS znajduje się poniżej ogłoszenia.
Link do ZUS – druk US 7 : https://www.zus.pl/wzory-formularzy/pracujacy/wnioski-ubezpieczonego/-/publisher/details/1/wniosek-us-7/US_7
oraz:
- orzeczenie o niepełnosprawności dziecka / rodzica / opiekuna prawnego – jeśli dotyczy,
- prawomocny wyrok sądu orzekającego rozwód lub separację, akt zgonu rodzica,
- dowód tożsamości lub inny dokument potwierdzający miejsce zamieszkania,
- inne załączniki niewymienione, pozwalające wskazać spełnianie kryterium.
Informujemy, że po dokonaniu oceny i zatwierdzeniu list osób zakwalifikowanych do projektu- w momencie podpisania umowy ( lipiec/sierpień 2021) należy ponownie potwierdzić status na rynku pracy, w tym osoby bierne zawodowo i bezrobotne będą musiały dostarczyć zaświadczenie z ZUS* potwierdzające status w dniu jego wydania. Wzór zaświadczenia oraz wniosku o jego wydanie znajduje się pod ogłoszeniem o naborze. Uwaga zaświadczenie jest ważne 30 dni!
Link do ZUS – druk US 7 : https://www.zus.pl/wzory-formularzy/pracujacy/wnioski-ubezpieczonego/-/publisher/details/1/wniosek-us-7/US_7
Informujemy, że przyjmowane i rozpatrywane będą jedynie kompletne, prawidłowo uzupełnione i podpisane dokumenty rekrutacyjne. W procesie rekrutacji nie ma znaczenia kolejność zgłoszeń. Komisja rekrutacyjna przydziela dodatkowe punkty zgodnie ze złożonymi dokumentami przez osoby spełniające kryteria formalne projektu.
Informujemy, iż na tym etapie nie prowadzimy rekrutacji dla osób spoza projektu, które nie spełniają kryteriów formalnych.
Wyniki naboru zostaną podane w ciągu 30 dni od dat zamknięcia rekrutacji na stronie www.milicz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Milicz.
Szczegółowych informacji można zasięgnąć:
- Bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Miliczu w punkcie obsługi mieszkańca w godzinach pracy urzędu, w dniach 01.02.2021 – 31.03.2021
- Telefonicznie pod numerem 797 993 972 w godz. 10.00 – 13.00 w dniach 01.02.2021 – 31.03.2021
- Mailem na adres: zlobek@milicz.pl